onsdag den 18. april 2012

Så er reolen helt færdig

og det er blevet ret godt (i hvert fald når jeg selv skal sige det). Jeg er lidt stolt over selv at få lavet huller til grebene - har virkelig ALDRIG haft en boremaskine i hænderne! Eller jo, jeg har da rækket den til Kæresten når han har lavet noget - og ærlig talt så sker det ikke så tit, vi er virkelig ikke de store gør-det-selv-mennesker, selvom vi rigtig gerne ville. Nu skal det monteres til væggen og så skal hylderne fyldes. Skønt!



De fine greb fra Anne Black



8 kommentarer:

  1. Flot
    - Hvor er jeg bare misundelig!

    Kunne godt bruge sådan en reol - hvor har du købt det henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina, er også glad for den. reolen er købt i Ikea, det er en Billy reol til ca. 700 kr. Så har jeg købt 2 vitrinedøre til, som koster 250 kr stk., og så de fine greb fra Anne Black. Så reolen er faktisk slet ikke så dyr ;-) Meeeeen så kommer også lige tapet oveni. Jeg har købt det på retrovilla.dk, og en rulle med 10 meter koster 500 kr. Men nu har jeg så også 6 meter til en væg et eller andet sted på 1. salen og til fine æsker.

      Kh Pernille

      Slet
  2. Nej, hvor ser det skønt ud... Skal det fyldes med retrostof??? ;0)
    Jeg har fortsat ikke haft mod på det med tapet. Har dog en lille kasse liggende (fra et par baby angulussko) som skriger på tapet eller flot papir... Ved bare ikke om jeg skal bruge alm. limstift eller tapetklister... Nå, men jeg må forsøge mig frem...
    Kh Eline
    p.s. Tjek min blog - jeg har min første giveaway ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh Eline, hvis bare jeg havde retrostof nok til at putte i den.... En skønne dag måske???? Den står nede i stuen, så kommer til at indeholde mine elskede kogebøger og så alle de glas og sager, vi ikke kan have i køkkenskabene. Det jeg har brugt til denne reol er decoupage lim og kan købes i hobbyforretninger. Det kan også bruges ovenpå tapetet som en slags lak. Det er nemt, og smørres på med en pensel. Det ville jeg bestemt bruge til kasser (glæder mig selv til at komme i gang med det, men kan ikke helt finde ud af at klippe tapetet, så det passer perfekt i hjørnerne.....)

      Kh Pernille

      P.s. skøn giveaway :-)

      Slet
  3. Hold da op hvor er det skab! Det måtte gerne pryde min stue ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov der skal lige tilføjes "flot" :) var lige lidt for hurtig på tasterne.

      Slet
  4. Det er super flot!
    Dejligt med et godt skab :-)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...