lørdag den 6. april 2013

Give away i samarbejde med By & My

Forleden besøgte jeg for første gang By & Mys webshop, og det er virkelig en lækker butik med masser af inspiration til hjemmet - både til voksne og børn. Jeg købte lidt forskelligt, bl.a. en plakat fra Småfolk, nogle knager fra Liebe med ungernes forbogstaver og en smuk illustration af Sofie Børsting. Lene, som er medindehaver af By & My var så sød at sende to ekstra Småfolk plakater med i pakken til en give away her på bloggen. Det er de to fine plakater "Årstiderne" og "Børn og landet".


For at være med i lodtrækningen om disse skønne plakater, skal du være registreret læser via bloglovin' eller Google Friend Connect. Du finder mig på Bloglovin' lige her. Hvis ikke du har en profil, oprettes den nemt derinde. Da Google Friend Connect snart lukker ned, vil jeg anbefale dig at følge mig via Bloglovin'. Skriv i kommentarfeltet, hvilken plakat, du helst vil vinde. Den første vinder, jeg trækker, får førsteret. Husk at skriv din mail, hvis ikke du har en blog.

Jeg trækker to heldige vindere på min fødselsdag d. 2. maj.

Denne gang er det kun muligt at deltage med et lod, men det giver helt sikkert god karma at linke til give away'en fra egen blog samt blive fast læser hos By & My.

Håber I vil lege med :-)

♥ Pernille

37 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine! Jeg kunne godt tænke mig den med bussen, da den nok passer lige meget om det bliver en lillesøster eller bror :)

    SvarSlet
  2. Er helt vilde med småfolks plakater. Jeg vil gerne vinde den med årstiderne, hvis jeg er den heldige :-) Håber det hjælper med lidt ekstra karma på min blog :-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne vinde den til venstre, vi har nemlig den anden :) elsker de plakater :)

    SvarSlet
  4. De er så fine! Jeg er især vild med 'Årstiderne' :)
    Hav en dejlig lørdag.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg deltager meget gerne, kan klart bedst li' den plakat venstre. Den ville passe perfekt ind på min søns nye værelse.

    SvarSlet
  6. Ihhh jeg deltager gerne og følger dig skam på bloglovin. Ville elske at vinde den plakat til høre. Mvh helena

    SvarSlet
  7. Oh I´d love to win the one on the left :) Im a bloglovin follower :) xo

    SvarSlet
  8. Jeg følger dig på bloglovin :-) og linker lige på min blog...
    Ville elske at vinde 'årstiderne' til Emil's værelse :-)

    SvarSlet
  9. Lækker give away. :-) jeg vil gerne vinde 'børn og landet' men den anden vil også passe fint :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er med på ÅRSTIDERNE:-)

    SvarSlet
  11. Uha Årstiderne vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  12. Super fine. De er godt nok fine
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg er også med. Vil allerhelst vinde årstiderne. Knus

    SvarSlet
  14. Jeg er med! Jeg vil gerne vinde den til venstre.

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne vinde den til venstre med dyrene - den er super sød...
    Kh Eline

    SvarSlet
  16. Jeg er med - ønsker mig den med dyrene og bussen til Villum

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage. Min favorit er børnene på landet. Den er super sød, en det er den anden nu også
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Årstiderne vil hænge fint ved siden af børn og landet som mindstemanden har i glas og ramme :)

    /trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. Åh en fin giveaway! Jeg har den med årstiderne, så jeg krydser fingre for "børn og landet", men bliver glad for den anden også, så kan min kære veninde få den. Jeg følger dig allerede via bloglovin.

    Smil til dig, Mia

    SvarSlet
  20. Nøj hvor er de søde. Jeg vil gerne deltage om de første plakat.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  21. Har en gravid veninde som elsker Småfolk, og tror hun vil blive rigtig glad for Årstiderne :)

    SvarSlet
  22. Hej!
    Smukke, smukke plakater! Jeg hepper på 'Årstiderne' til Teos værelse :-)
    Kram

    SvarSlet
  23. Jeg synes det er søde begge to, men tror helst jeg vil vinde den til venstre med bussen og bjergene. Du er meget velkommen til, at deltage i min giveaway på: http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    SvarSlet
  24. Jeg ville gerne vinde den til højre - den passer perfekt i farverne på mindstemusens værelse :-) Læser fast med hos Byogmy, de har maaange fine sager ;-)

    SvarSlet
  25. Helt klart den til venstre:-)
    Annalynge@live.dk

    SvarSlet
  26. Lækker give-away.
    Jeg vil gerne være med og håber jeg vinder den til højre, den vil passe fint ind på Luccas værelse.
    Følger allerede jer begge to :-)
    Vh Stella.

    SvarSlet
  27. Jeg er vild med begge to, men nu hvor jeg SKAL vælge, bliver det den til højre. Er du sikker på at google friend connect lukker? jeg har kun hørt at google reader lukker.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  28. ihh hvor er de fine den til venstre med toget ville helt sikkert passe ind på Johannes nye værelse... jeg følger dig via bloglovin :-)
    kærlig hilsen Birgitte.. linker lige til dig på min blog

    SvarSlet
  29. De er bare så flotte.. Jeg vil bliver super glad for begge to - så det må være en overraskelse - hvis jeg nu skulle være så heldig;-)

    SvarSlet
  30. De plakater er så skønne. Jeg vil elske at vinde den med årstiderne ;-)
    Jeg har linket på egen blog...

    SvarSlet
  31. Super fine plakater - jeg vil helst vinde den til venstre.

    SvarSlet
  32. Smukke plakater, som vil pynte nærmest overalt.

    Mange tak for invitationen til at deltage i den fine giveaway!
    Jeg krydser alt, hvad krydses kan og håber på bunkevis af held:)
    Hilsen Marlene,
    1i11elu11e@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Øjjj der er mange fede sager derinde! Jeg kan bedst lide den til venstre på billedet :)

    SvarSlet
  34. Skønne skønne farver! Krydser fingre for at Børnene og Landet havner hjemme på min søns værelse :)

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Tillykke med fødselsdagen !!

    Jeg er med og er vild med den til venstre til sønnens værelse

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Tillykke med fødselsdagen

    Jeg kan bedst lide den til venstre på billedet, og det kan Vega også ;)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...