tirsdag den 17. april 2012

WAUW, jeg har fået en blog-award!

Efter en lille måned her i blogland er jeg meget taknemmelig over at have fået denne fine blog-award 

Jeg har fået den af Eline, som også selv er ny i blogland. Eline er altid god til at komme med en kommentar, og det er dejligt for os ny-bloggere. Elines blog er bare så flot og inspirerende, og jeg glæder mig til at følge med i alle herlighederne.

Der er nogle regler for denne blog-award, og de er følgende:

  • Man skal linke til den, man har modtaget awarden af
  • Man skal sende awarden videre til 4 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
  • Man skal svare på nedenstående 5 spørgsmål

1. Hvorfor begyndte du at blogge? Jeg fik en symaskine i fødselsdagsgave for et år siden fordi jeg skulle lave nogle stofbleer til Jordbærhjelmens numse. Jeg havde ikke syet siden folkeskolen, men fandt ud at af det var meget afstressende og ville gerne lære mere. Jeg har brugt blogsene som inspirationskilde, og det er jo helt fantastisk så mange kreative og dygtige mennesker, der findes i blogland! Jeg kom endelig i gang med at blogge for at vise mine sysler frem, samt bruge den for at familie kan følge lidt med i vores lille liv. 

2. Hvilke blogs følger du? Jeg følger mange forskellige blogs, men mest kage- og kreablogs :-)

3. Favorit farve? Det må blive turkis og lilla!

4. Favorit film? Hmm, det er lidt svært, men er ikke så svær at imponere....

5. Hvilke lande drømmer du om at besøge? Det kunne da være dejligt engang at komme til USA eller Australien. Men Berlin vil jeg også gerne besøge igen :-)

Jeg sender awarden videre til:


Meylanddesign

Gudrunjac

Kreafreak

Prutmaasen

Jeg sender lige en besked til jer alle fire. Håber at I bliver lige så glad for den som mig :-)


6 kommentarer:

  1. Tillykke med din blog award - det er også en fin blog du har her :)
    Super skøn dreng! Jeg var selv lige så rødhåret da jeg var en lille pige :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Dottie. Jeg synes bare at rødhårede børn er SÅ smukke :-)

      Kh Pernille

      Slet
  2. Tillykke med din blog award og tak fordi du gav den videre til mig ;-) Har svaret på selv samme spørgsmål tidligere, så bryder altså lige reglerne og springer den over - linker dog gerne til dig og glæder mig til at følge med i dit jordbærunivers ;-)

    Og tak for kommentaren og hermed et STORT VELKOMMEN TIL BLOGLAND, som jeg selv blev en del af for bare 4 mdr siden :-) Men jeg advarer dig: Man bliver hooked!!!!

    Kh. Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina.

      Jeg havde slet ikke set, at du allerede havde fået den - men selvfølgelig havde du det :-) Det er fedt med blogland, elsker det! Og sjovt nok, så er jeg bedre til at få færdiggjort mine projekter - skønt!

      Kh Pernille

      Slet
  3. Tillykke med din blogaward:D og tusind tak fordi du vil videregive den til mig:) Men jeg vil lige som Karina også springe over da jeg ikke for så længe siden har videresendt en award rundt i Blogland:)

    Og velkommen til Blogland, melder mig straks som fast læser hos dig, glæder mig til at følge dig:)

    Vh Mia

    SvarSlet
  4. Har lige fundet din fine blog og meldt mig som fast læser. Sikke fine ting du syer til jordbærhjelmen. :) Og tillykke med din blogaward. Ser frem til at følge lidt med herinde. Kig forbi min blog :)
    Vh Diana

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...