lørdag den 28. april 2012

30 års fødselsdag part 1

I dag fik jeg holdt brunch-fødselsdag for lidt familie, og det var smadder hyggeligt! Min familie er ret stor, så derfor har jeg delt den lidt op. I dag var vi så 6 voksne og 3 børn - det var dejligt at kunne nå "hele vejen rundt" og snakke med alle. Vi fik lidt godt at spise, og de brød jeg havde lavet dej til den anden dag blev perfekte - dog havde jeg lavet alt for meget, men sådan er det jo :-)

Dejlige kanelsnegle


Brunchtærte med skinke, pølser, ost, brød og tomat
Sådan kom bordene til at se ud, jeg fik fire blå Lotustallerkner den anden dag, som også fik lov til at pynte lidt på bordet. Vi har ikke så meget plads herhjemme, men det fungerede meget godt med havebordet inde. 

Jeg fik SÅ mange gode gaver, bl.a. gavekort til stof og stuff, en bog, elkedel, penge, pizzasten og Margrethe skåle i smuk lilla og mintgrøn. Det er dejligt berigende at holde fødselsdag :-) I aften skal jeg til min venindes 30 års fødselsdag, jeg har lavet et fint kort til hende - det må jeg vise i morgen. Rigtig god weekend!



4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en fin blog du har dig her;o) Og det ser ud til at ha´været en skøn fødselsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene, er også rigtig glad for den :-) Havde en virkelig skøn fødselsdag, og det var også fedt med en byturs-fødselsdag efterfølgende omend jeg er noget mat i dag (men det gode med semi-tømmermænd er at man må spise lige hvad man vil til morgenmad, så jeg tog mig af amerikanske pandekager og is og sørgede for at den rest var væk :-) )

      Kh Pernille

      Slet
  2. Ser så hyggeligt ud og sikke nogle fine lotustallerkener. Og lækre gaver. Dejligt med fødselsdag. Håber du får en dejlig søndag
    Knus Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg elsker bare de Lotustallerkner, så nu har besluttet at det ER det sæt, jeg skal samle på. Det bliver dyrt, men også rigtig flot :-)

      Knus

      Slet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...