lørdag den 22. september 2012

Glæde midt i alt det grå

For pokker, hvor fik vi meget vand her i Århus i går. Det regnede fra jeg stod op til jeg gik i seng. Hvor var det dog kedeligt (og vådt!) Hele byen havde åbenbart taget bilen på arbejde (jeg selv inklusiv), så jeg brugte en halv time (!!!?!) på at køre små to km til et parkeringshus i byen (jeg skulle lige nå at købe en indflyttergave til en SKØN kollega) Nøj, hvor kan jeg slet slet ikke med sådan noget! Forsøgte virkelig at køle ned derinde i bilen og sagde til mig selv, at jeg skulle slappe af. Alligevel sidder jeg og råber højlydt af bilister, der ikke lige ser, at det er blevet grønt, at folk holder midt ude i krydset, af alle bilerne, der forsøger at "snyde" indenom, og af alt det åndsvage vejarbejde, der skal være nede ved Kystvejen. Så så du et rødglødende, råbende kvindfolk i en grå gammel Mitsubishi, så var det med høj sandsynlighed mig.

Mit humør lettede dog betydeligt da jeg kørte forbi posthuset og hentede en lækker pakke indeholdende en fastvikle i silke/bomuld fra Ellevill, som skal bruges til lillesøster. Jeg elsker at bære Sigurd, og har gjort det rigtig meget. Men med hans 17 kg og min gravide mave, har jeg desværre måttet indstille det. Sigurds far bærer ham stadig ind i mellem i vores ErgoBaby bæresele. Men se lige denne lækre sag, den indbyder da til vikling!



Billederne er lånt fra her fra

Det er da dejligt at være på forkant med noget ;-) 

Weekenden hos os skal gå med fødselsdag hos min dejlige bonus-mor i aften og i morgen skal vi til den ugentlige svømning med Sigurd, og se nogle gode venner. Rigtig god weekend!

5 kommentarer:

  1. Den er godt nok også fin da :-).

    SvarSlet
  2. Hej Pernille

    Faldt lige over din blog, og har nu siddet og læst alle indlæg (hvor er Sigurd bare kær i kokostumet!). Jeg synes du er knalddygtig til at sy, og jeg glæder mig til at følge med fremover :)

    Klem fra en anden Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille, det varmer meget :-) Og velkommen til, dejligt at du vil følge med!

      Slet
  3. Hej Pernille
    Den er super fin den vikle. Jeg har med stor glæde brugt vikle til at bære mine tvillinger i, da de var små. Den kan kun bringe nærvær :-) Den er en skøn blog, du har. Den glæder jeg mig til at følge fremover. Jeg har været forbi før og kigget på dine skønne raglanbluser. Jeg prøver også at sy med rib-piping i mine, men er stadig på begynder-stadiet.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line. Tak for din kommentar :-) Det er bare skønt at bære sine børn, ikk? Uhh den der følelse af symbiose er bare skøn. Jeg glæder mig SÅ meget til at bære lillesøster når hun er klar til et liv udenfor maven! Jeg har lige været forbi din blog, du laver virkelig nogle fine ting - glæder mig til at følge med hos dig også :-)

      Kh Pernille

      Slet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...