mandag den 6. maj 2013

Så er vinderne fundet!

Jeg undskylder mange gange for at trækningen er blevet udsat, men familielivet med to børn er ikke altid forudsigeligt, og så må man jo prioritere. Jeg har fundet vinderne gennem random.org, men jeg har desværre ikke fået taget screenshots af trækningerne. Inden jeg udnævner de heldige vindere, vil jeg sige et stort tak til Lene fra By & My for at sponsorere de fine plakater.

Og nu til vinderne.

Første vinder er lod nr. 25, og her gemmer Trine med bloggen Stjernepels sig. Trine er førstevælger på plakaterne, og hun ønsker sig "børn og landet" til højre.

Anden vinder er lod nr. 34, og her gemmer Cæcilie med bloggen Cies tanker sig. Cæcilie ønsker sig plakaten "årstiderne" til venstre, så begge læsere får fat i deres førstevalg af plakat.

Stort tillykke til begge vindere, og tak til jer alle for at være med :-)

Hav en dejlig solskinsdag

♥ Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...