mandag den 24. september 2012

Sutsko

Jeg har netop modtaget disse lækre hjemmesko til Jordbærhjelmen. De er lavet i det blødeste okselæder og med lunt foer i teddybear. Drengen ligger og sover, så han må vente med at prøve dem på. Men derfor kan de jo godt blive vist frem alligevel. De er købt sammen med en gruppe skønne kvinder, så jeg ved faktisk ikke hvor de stammer fra. Men jeg er næsten overbevist om at det er disse. De sidste par dage har også været godt kolde, og vi må nok indse, at der må tændes for varmen inden længe. Så lune hjemmesko kommer meget passende ind af døren.... (Selvom jeg ikke rigtig vil vedkende mig, at det er efterår og en vinter er på vej).




7 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre! Det er jo desværre ved at være nødvendigt - synes det er SÅ koldt om morgenen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. De er godt nok søde..! Får helt lyst til et par i str 39.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tænkte også, at jeg godt kunne bruge et par selv :o)

      Slet
  3. Hvor ser de lækre ud. Jeg gad sørme også godt have sådan et par :)

    SvarSlet
  4. Aiiii, hvor er det nogle skønne futter! Og hvor er det en dejlig blog du har. Er liget faldet over den, og har straks tilmeldt mig som fast læser. Du er velkommen til at kigge indenfor hos mig også ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til :o) Jeg smutter fluks forbi dig!

      Slet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...