fredag den 28. september 2012

Weekend

I aftes kl. 23.30 gik jeg på weekend. Ingen tvivl om, at jeg er helt pjattet med lange weekender. Denne gang er særlig tiltrængt, da jeg oven på tre aftenvagter godt kunne mærke at mit gamle bækken begyndte at knirke en smule. Og jeg havde nok tendens til at ligne en vraltende gås, når jeg lige skulle op af min stol og have varmet lemmerne op. Så i weekenden skal der slappes af. For at skyde den sådan rigtigt i gang fik jeg lige hentet nogle lækre flødeboller fra Emmery's - min favorit, som desværre koster en formue.... Derudover skal vi hente lækker (ubrugt) slyngevugge, som er fundet til en formidabel pris på nettet, hvilket jo naturligvis indbyder til køb. Jeg er lidt tidligt ude, ja, men det er om at slå til, når de gode bud er der!

Derudover har jeg lige hentet nogle skønne ting hos Lisbeth - en pude og et junior sengebetræk til den nette sum af 150 kr samlet. Tak for det Lisbeth, og tak fordi jeg kunne spare porto og hente hos dig :-) Weekenden byder også på besøg af dejlige venner, og planen er at bikse en blommetærte sammen, så lige nu står blommerne i sukker i køleskabet for at trække væske ud af blommerne så tærten ikke bliver for våd (ja, jeg er jo ikke nogen Hyttemeyer, så det er altså noget, jeg har læst mig til i denne bog).






Hvad mon I har af weekendplaner?

13 kommentarer:

  1. Pas nu på dig selv og få slappet af....ikke rart med et knirkende bækken. Lækre ting du har shoppet og jeg bliver helt lækkersulten af at se på flødebollerne:-) God weekend.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sidder nu i sofaen med fødderne oppe, dans i tv, hækletøj ved min side OG en flødebolle på vej, ikke værst :-)

      Slet
  2. Sikken et dejligt weekend indlæg! Og sikke nogen skønne flødeboller (er det nu jeg skal sige at jeg er i gang med en større kostomlægning??!) og allerede nu er jeg i sorg over at jeg må skippe fredags-aftens-rødvinen.... :(
    Sur numse med alle de kalorier som bare hopper på min mave!!!
    Nå, men jeg vil se på alle de lyse sider af livet og nyde min danske bøf sammen med min dejlige lille familie.
    Go weekend søde
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Argh kostomlægning, det gør altid nas de første 14 dage! Synes du er sej, søde Libbie!!! Jeg kan jo ikke undgå at blive tyk, så kan da lige så godt spise lidt ekstra så længe det er "lovligt", hehe. Lyder nu også dejligt med en bøf og familiehygge :o)

      Rigtig god weekend!

      Slet
    2. Husker tydeligt alle de jordbærkager jeg ÅD da jeg ventede Anna, fuck de smagte så godt :)

      Slet
  3. Rigtig god weekend..! (flødebollerne ser død lækre ud..)

    SvarSlet
  4. Lyder som om du trænger til weekend. Gør jeg bestemt også. Har haft en crazy arbejdsuge. Har aldrig prøvet noget lignende. Jeg glæder mig også til weekend og hygge med venner. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle uger er bare slemme. Men godt vi har fri nu :-) Rigtig god weekend!

      Slet
  5. Heldige dig, puderne hun solgte er så fine! Var desværre bare for langsom, as aways ;)

    SvarSlet
  6. God weekend smukke, den lyder til at blive god og åh hvor gad jeg godt at det var mig der skulle sætte tænderne i den der blommetærte (selvom den jo mangler THE KEY INGREDIENT;))
    Jeg er i hjembyen med begge børn og har lige fundet det fineste sengebetræk i genneren, tænker at du skal have noget at det for jeg vil jo aldrig få brugt et helt sæt;)
    Hils drengene

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hvor er du sød!! Det vil jeg glæde mig til at se :-) Og så kan det være, at jeg har lidt at bytte med. Håber det har været ok at være i Lemvig med ungerne alene. I øvrigt var blommetærten virkelig lækker! Selvom der manglede chokolade, så var den super som eftermiddags kage :-)

      Slet
  7. Rigtig god weekend - og pas nu på bækkenet! :)

    Kh
    Christina

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...