fredag den 7. september 2012

Bytte bytte købmand

Da jeg så dette indlæg hos Christina fik jeg lavet en aftale med Christina om, at hvis ikke hun vandt giveaway'en det ene eller andet sted, så kunne vi lave en byttehandel. Jeg ville så hækle en kurv, og i retur ville jeg få lidt stof. Som nogen måske husker, så er det LANG tid siden at vinderen af hængekurvs-giveaway'en hos mig blev trukket, og derfor har jeg også haft forfærdelig dårlig samvittighed over, at der ikke er sket mere. Christina er så heldigvis tålmodigheden selv - og tusind tak for det! Nu er den dog færdig og klar til at hjælpe med muligvis opbevaring af tørklæder og handsker her på vej mod vinteren.

Først de skønne stoffer, jeg fik for nogen tid siden:










Der skal bestemt laves nogle puder og nogle seje lommer. Rasmus Klump stoffet er et helt voksen pudebetræk, så det må laves til en kjole eller lignende til lillesøster engang. TUSIND tak for byttehandlen, Christina - elsker blogland!

Her er så et par billeder af kurven til Christina. Jeg har lavet den efter Bekkis opskrift, men med Jeanettes tilrettelser. Og hånden på hjertet - den udgave er et hit, det var lige præcis de rettelser, jeg savnede! Nu er kurven mere lukket og lidt dybere for neden, så indholdet nemmere bliver i kurven. Jeg håber at du bliver glad for den, Christina (den bliver sendt i morgen). 



2 kommentarer:

  1. Neeeeeeeej - jeg er vild med den! Helt perfekt. 1000 tak Pernille - jeg er så glad for at du tilbød at lave en til mig. Ih hvor jeg glæder mig til posten kommer i næste uge:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Åh altså det der stof med landskabet er SÅÅÅÅÅÅ fint :)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...