mandag den 1. oktober 2012

Man fristes jo....

Kender I det, at man lige falder over et tilbud, som man bare ikke kan modstå? Det gør jeg i hvert fald, og i weekenden rendte vi lige ind i et af de (lidt dyrere) tilfælde. Bolia reklamerede i fjernsynet med 50 % på deres Scandinavian sofaer, og eftersom vores sofa er MEGET uanstændig, og bærer præg af mange-timers-amning-og soven-med-baby-med-efterfølgende-afmærkning-af-min-dertil-indrettede, så var det jo lige noget for os. Ind at kigge på deres hjemmeside, og sørme om ikke søndag var sidste dag med dette tilbud. Så efter svømning med Jordbærhjelmen tog vi ind til Bolia for at kigge sofaer. Det blev en smule stressende for mig, da det jo ikke bare er sådan lige at vælge sofa. Eller modellen var jo nem nok, men så skulle der vælges stof.... Og Sigurd gad absolut ikke være med til at vælge sofabetræk, da der var en meget spændende kran udenfor. Det resulterede i en pendulpendlende-far mellem butik for at komme med input, og den meget interessante store kran udenfor. Vi må have været lidt komiske at betjene. Men vi var gode kunder, og købte en lækker sag (af penge, som var øremærket bryllup, ups). Den kommer om en lille månedstid, og ihh hvor jeg glæder mig til at slænge mig i den!

Billedet er venligst lånt hos Bolia.com

10 kommentarer:

  1. hold da op en lækker sofa en rigtig flyder;)

    SvarSlet
  2. Det så ut som en flott sofa - den er nok verd pengene :)

    SvarSlet
  3. Åh, den ser da skøn ud! :)

    SvarSlet
  4. Wow, den ser skøn ud. Tillykke med den.
    Eline

    SvarSlet
  5. Armen P, det kan da ikke være rigtigt at i skiller jer af med sofa-gotfreds sofa! Den er da næsten ikke slidt;) husker i øvrigt tydelig dens forgænger med nervøs velour, men den er jeg ikke sikker på at du nåede at stifte bekendtskab med;)
    Jeg vil glæde mig til at slå r.... i den nye, hvor er den lækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også lidt vemodigt, ham sofa-Godfred skaffede os nu en dejlig (og billig!) sofa. Den har gjort det godt, men nu har den fortjent at gå på pension. Og jo tak, jeg mødte skam sofaen med homo-tæppet - godt I havde Gotfred ;-)

      Slet
  6. Iiiih, den ser godt nok fin ud - den glæder jeg mig til at se og sidde og hygge i :) Og du har ret i at det måske efterhånden var tiltrængt :-p

    SvarSlet
  7. Tak, vi glæder os også til den kommer. Og liver nok nødt til at smide et billede ind af dens forgænger - så tror jeg at I vil give mig ret i, at det var ok at hapse lidt (eller meget desværre) fra bryllupskontoen. Vi har valgt den med sorte ben, er spændt på hvordan det ser ud.

    SvarSlet
  8. Det lyder altså interessant med ham Gotfred:-) Tillykke med den nye sofa....jeg har "fået lov" til at købe nye sofa til sommerhuset, men vi skal også have nyt gulv deroppe, så mon ikke det er smartere at ordne det først.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...