tirsdag den 1. maj 2012

Hæklet fødselsdagskort

Så har jeg også prøvet det, altså at hækle et kort. Jeg havde en rest tapet, der passede fint til blomsten. Det skal bestemt prøves igen en anden gang. Som altid er der plads til forbedringer, men fødselaren blev heldigvis glad for det.


Og så er det jo i morgen, at jeg runder et skarpt hjørne og træder ind i de sådan rigtig-voksnes rækker. Jeg glæder mig faktisk, men mon ikke det er fordi, jeg skal spise brunch med min kæreste i byen og ose i butikker - og evt. bruge mit gavekort til Stof og Stuff. Uhh glæder mig, tror ikke det gør ondt at fylde 30 :-)

1 kommentar:

  1. Sikke et fint kort. Gad altså godt kunne hækle :-) Tillykke med dagen. Håber du har haft en dejlig dag...

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...