onsdag den 2. maj 2012

Det gør jo slet ikke ondt at fylde 30 - fødselsdag part 2

Mit liv er hverken gået i stå eller givet mig flere rynker siden i går. Tværtimod har jeg haft en skøn dag, som startede med at jeg vågnede op til lyden af en syngende jordbærhjelm (altså ikke lige fødselsdagssang, men sang det er jeg overbevist om at det var) og en SMUK SMUK morgen med fuglefløjt og fuldstændig blå himmel. Blev modtaget af mange kys og kram fra min morgenglade søn og vi hyggede alle tre med lidt let morgenmad inden jordbærhjelmen skulle i vuggestue.

Kæresten og jeg tog på strøgtur og nød efterfølgende en virkelig lækker brunch på Mefisto.

Kaffe drukket af fin rød retro-kop



Billederne taler vist for sig selv, det var bare kræs!

Har fået de mest fantastiske gaver, bl.a. denne flotte gulvlampe fra Naturi, som jeg lige synes I skal se:




Nu er jeg ved at være godt træt oven på en lang, men dejlig dejlig dag. Glæder mig til at se hvad det næste årti bringer. Godnat kære blog-land!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...