torsdag den 4. april 2013

Marts 2013

Sørme om ikke det er blevet april helt uden at jeg har lagt mærke til det (!??!!). Det betyder jo også, at jeg igen igen er bagud med min photochallenge. Vi har haft en skøn påske, og i øjeblikket har jeg desværre stadig manden hjemme. Ikke fordi det ikke er dejligt at han også er hjemme eller indrømmet, det er da meget rart at være alene hjemme efter en lang påskeferie, men han er jo lock-outet, og det er en rigtig ærgerlig situation. Lærerne vil jo gerne arbejde, men må ikke. Jeg håber der snart kommer en løsning, som alle parter kan være enige om....

Men nu til mine fantastiske unger ♥

Sigurd: 2 ½ år

Har haft det lidt svært op til påske, og vi er overbeviste om, at han gennemgår en kollosal udvikling i øjeblikket, relateret til lillesøsters ankomst og generel udvikling. Særligt sker der noget på den sproglige kant, og det er en fornøjelse at høre ham lære nye ord. Han spørger til alt "hvad er det". Selv alle bogstaver på vaskemaskine, havrefras pakker, puslespil osv. osv skal vi udtale for ham.

Er glad for:
Kraner, gravekøer, sne, skovle, mad, sin sut, dyne og pude, at nusse/mysse/ae Dagmar, at komme i bad, sin tissemand

Er knap så glad for:
At få skiftet ble (bortset fra at tissemanden så er fremme), rydde op, få børstet tænder

Dagmar: 6 uger

Er begyndt at sove i sin barnevogn, hvilket går forrygende. Hun tager snildt 5-6 timer om formiddagen, og sover så to gange senere på dagen - den sidste lur er så omkring kl. 18. Hun spiser fint, og jeg er så heldig kun at amme 1 gang om natten. Hun er faktisk ret nem! Og så er hun begyndt at smile :-)

Er glad for:
At sove, spise, komme i bad, sin barnevogn og Voksipose, at snakke med musene på tæppet i sin kravlegård

Er knap så glad for:
Kan have lidt svært ved at overgive sig til søvnen sidst på aftenen, men ellers brokker hun sig aldrig















#1+2: Er stadig glad for sneen
#3: Skønne kravkøer
#4: Leg med fætter Noah
#5: Har fundet næseborene!
#6+7: Er dygtig til at lave perleplader
#8+9+10: Forskellige favorit sovepladser
#11+12+13: Tja, jeg fanger hende vist mest når hun sidder ved mig dårlig samvittighed over for få billeder, der bliver taget. På #12 er undertrøjen i brug som vest. Og #13 ♥♥♥

♥ Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...