fredag den 12. april 2013

Tre på stribe

Den lille tøs vokser jo, og hendes bittesmå nyfødt-bleer er hun ved at vokse ud af, så derfor må der kreeres nyt. Det er kommet tre formsyede lommebleer igennem maskinen med det skønneste velour og frotté på ydersiden. Inderst dejlig blødt mikrofleece som holder huden tør.





I formiddags sendte jeg Sigurd med bedstemor hjem, og ihh hvor han glædede sig! Efter vi fortalte ham i går, at han skulle hjem til bedste, snakkede han ikke om andet end "besser" og "dyt" (hendes bil siger dyt dyt på meget af turen hjem - ikke fordi bedste kører tosset, men fordi de kører på landeveje og Sigurd elsker det ☺). Min kæreste skal nemlig til noget tam tam med sine kolleger, og jeg synes stadig at det der putning er lidt bøvlet med to børn - særligt fordi vi samsover med Sigurd og han lige skal puttes med i en halv times tid. Så Dagmar og jeg tager hjem til min mor og overnatter der. Det bliver hyggeligt! Min mor bor tre km væk, så vi plejer ikke at sove der fordi det er så tæt på. Men det er så hyggeligt når endelig det sker.

I må have en rigtig dejlig weekend!

♥ Pernille

9 kommentarer:

  1. De var virkelig flotte - du er så flink med de bleiene :) God helg :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne! Lækre materialer! Får næsten selv lyst til at bruge stofbleer til ungerne igen, men synes ikke lige overskuddeter der! Sikke dejligt med mor datter tid

    SvarSlet
  3. De er bare super flotte... Jeg brugte også selv stofbleer til den første, men synes det er for bøvlet og tidkrævende med to børn :) så mangler du noget må du sige til, jeg haren hel sæk stående med bleer og indlæg mv ;)

    Hvor har du forresten fået det fine stof fra?

    Kh. Jo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jo, det er sødt af dig :o) Lige nu mangler vi vidst ikke noget. Og kender godt det med at det er lidt tidskrævende - vi har givet Sigurd papir på fordi han begyndte at tisse igennem alt, og så er det ikke sjovt længere. Stoffet er købt hos Funkjogging, men Mie har desværre lukket butikken. Jeg ved at Storchebarn overtog lageret, så måske hun har noget der?

      Slet
  4. Du er da super sej Pernille.
    Håber at det går godt i den lille familie... Ü

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anja! Nyder livet med to små børn, synes det er skønt med to lækre unger ;-)

      Slet
  5. Hej Pernille, nu kommer sikkert et spørgsmål du har fået før, men som jeg ikke synes jeg ku finde nogen steder... men er det en selvlavet opskrift, eller findes den til salg et sted? Hilsen Sahra. :) (som lige har forelsket sig lidt i din blog med alle de finde ting du kreerer!)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...