søndag den 31. marts 2013

(Lidt for) lille undertrøje

Denne fine lille undertrøje strikkede jeg, mens jeg ventede Dagmar og det eneste, der manglede da hun var kommet til verden, var de små knapper. Og de skulle åbenbart tage 4 uger at få sat på typisk mig!!, så nu har vi ligesom problemet, at den lille dame er blevet for stor til den. Nu bliver den så brugt uden på bodyen som vest, og det er også meget fint. Undertrøjen er strikket i det lækreste silkeuldgarn fra Askeladen, hvorfra også mønstret stammer. Hvis du en dag har mulighed for at komme forbi deres butik i Aarhus, så vil jeg på det kraftigste anbefale dig at smutte indenom butikken - her er de lækreste legesager i træ, skønt børnetøj syet i uld, garn og strikkemønstre og meget meget mere. Meget inspirerende og der emmer af god kvalitet.






6 kommentarer:

  1. SÅ fin! Både baby og undertrøje - øh VEST ;)!

    Jeg kender det godt. At der kun liiige mangler en knap, at blive trukket elastik, få sat lynlåsen i el. lign... Og så går tiden bare.

    SvarSlet
  2. Hvor er hun altså lækker :0)
    Og vesten er rigtig fin, og skøn udenpå bodyen tror jeg?

    SvarSlet
  3. Hvor er hun dog fin!!!
    Vi havde det omvendte problem med Teo, som alle jo mente ville blive kæmpe baby - men kom en uge før termin og vejede 2900 g... Ikke nok til at udfylde alt der str 56 vi havde med :-) Han endte i Dukke Lises lyserøde undertrøje (i samme model som den du viser) de første dage indtil jeg kunne få strikket noget mere passende :-)
    Bliver hun også rødtop ligesom Sigurd?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, vi regnede også med at Dagmar ville blive lidt større end hun blev, men Sigurds 3900 g og 55 cm kunne hun slet ikke hamle op med ;) Så folk kom med str. 50 i barselsgave, det var dejligt! Og ja, hun bliver en lille rødhætte ♥

      Slet
  4. Så fin hun er. Ja, de vokser så fort når de er så små :)

    SvarSlet
  5. Hvor er hun sød, Jeg er også selv lige blevet mor for 2.gang (8 feb.) og kender det alt for godt, det med at man først lige får tid til de sidste detaljer noget senere end det egentlige projekt er færdigt ;-)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...