søndag den 14. april 2013

Kravlegårdstæppe

Vi købte brugt kravlegård for en måneds tid siden, og der fulgte et tæppe med, som jeg ikke var just glad for. Nu er der syet nyt tæppe i fin grøn Liberty, og med en rest af noget stof, jeg havde liggende, på bagsiden. Af ren og skær dovenskab satte jeg knapper i i den ene kant, da jeg ikke magtede at sy kanten i hånden. Nu kan pladevattet så også skiftes ud, hvis det bliver træls og nusset af at blive vasket mange gange.

Sidst havde vi ikke kravlegård, men jeg synes det er rart, at Dagmar har et sted, hun kan ligge, hvor Sigurd ikke sådan lige kan komme til hende. Derudover har vi det ret fodkoldt herhjemme, så det er fint at hun kommer lidt op i højden. Jeg har hæklet en hængekurv i Zpagetti-garn, som hænger ved siden af kravlegården med et par vikler, så jeg hurtigt kan få tøsen op på maven. En lille sky i reststof har også fundet vejen til kravlegården sammen med andre herligheder, bl.a. en skøn sove-bamse syet af Maja, og som Dagmar har fået i gave af en veninde.






Det gamle tæppe

4 kommentarer:

  1. Den har det så godt dér, den lille dimse bamse!
    Men sig mig - du har ikke skilt dig af med det gamle stof vel.....sådan som i smidt det ud vel, vel, vel???

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe Maja, det står i en pose og venter på at jeg gør noget ved det... som i finder en skraldespand ;-) Hvis du kan bruge det må du meget gerne få det!

      Slet
  2. Aiiii.....jeg vil SUPER gerne have det! Synes det er SÅ fedt....

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...