fredag den 25. januar 2013

Etui til hæklenåle

Jeanette kan det der pjat med at hækle og udvikle opskrifter, og det er også her jeg har set dette fine etui til hæklenåle. Jeg lavede det faktisk for et par måneder siden, men knappen er først kommet på i dag (ting tager jo sin tid, og knappen skulle lige laves først). Sønnen var også så sød at smøre den ind i hytteost for et par dage siden, så den har lige været en tur i vaskemaskinen. Men det gjorde den faktisk ret godt lige at trække sig lidt sammen. Opskriften finder du her.




I øvrigt oplever jeg i øjeblikket af få helt vildt mange spam-kommentarer, det er jo virkelig belastende! Hvad gør I andre ved dette? Vil jo nødigt have den der robot-afslører-tingest på, men det kan da blive en nødvendighed hvis det bliver ved.

Rigtig god weekend!

// Pernille

5 kommentarer:

  1. Sikke et fint etui :) Og sikke nogle lækre hæklenåle :)
    Jeg er indenfor de sidste par uger også begyndt at få mange spam kommentarer på engelsk, det er virkelig træls, følger lige lidt med her hos dig hvis der evt skulle komme et godt råd mod dette..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret frustrerende! Jeg har været inde i indstillinger og kigge - jeg havde krydset af i at anonyme også kan kommentere. Det kan de så ikke længere, og håber at det hjælper. Jeg skal nok lige følge op på om der bliver noget den næste uges tid. Og tak for kommentaren :-)

      Slet
  2. Lækre farver!

    Jeg fik dem rigtig meget hen over julen - og jeg fjernede muligheden for at kommenterer anonymt på bloggen...
    Så nu får jeg dem ikke længere - Men det hæmmer så også muligheden for at kommentere for nogle...

    SvarSlet
  3. Wow det er FLOT!
    Og så de lækre hæklenåle... *suk*..

    Det lyder skønt med en gang smøreost. Kan man mon betragte det som en form for imprægnering ;)?

    Rigtig god weekend til jer :).

    SvarSlet
  4. Super fint. Rigtig skøn farve. Åhhhh nej, spam. Jeg tror måske den eneste udvej er den der robot-udvej :-/

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...