tirsdag den 17. juli 2012

Nye smukke sager

Der er lidt stille her på bloggen for tiden. Jeg startede arbejde efter ferien i går, og det har været lidt hårdt (okay meget hårdt så da) at komme i gang igen. Vi har rygende travlt på arbejde, og patienterne når nærmest ikke at blive indlagt før vi udskriver dem igen. Så det er planlægning, planlægning og koordinering. Samtidig med at patienterne jo naturligvis også skal passes. Det er ikke fordi vi er en dårlig afdeling, nej medicinske sengeafdelinger er bare rigtig pressede. Heldigvis har jeg nogle überskønne kolleger, og så er det jo en smal sag at gå på arbejde ;-) Selvom jeg er træt - så træt at jeg i går måtte kapitulere kl 19.30!!! I aften er der lidt mere krudt i mig, og det krudt bliver brugt bag Mac'en så jeg kan få opdateret lidt herinde (og så håber jeg, at der bliver lidt krea-tid om nogle dage).

I dag kom disse herligheder med posten. To smukke stofbeklædte æsker og to ruller tapet. Tapetet skal bruges til vores kontor/mit krea-rum, og der tænker jeg at det er fint - det er et meget lille værelse, så tapetet skulle ikke være for mørkt. Var faktisk på udkig efter noget i lyserød, men der var ikke lige noget, der faldt i min smag, så det blev små blå blomster med et strejf af turkis. Hele molevitten er (naturligvis) købt hos Retro Villa.







6 kommentarer:

  1. nej, hvor er det nogle lækre ting du har shoppet. Er da helt pjattet med de æsker.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Sikke dejlige sager!!!
    Glæder mig til at se tapetet i funktion :0)

    SvarSlet
  3. Skønne ting. Glæder mig til at se tapetet oppe.

    Hvor må det være hårdt med sådan et arbejdspres, når det samtidig er mennesker det gælder...håber du husker at sige fra inden det bliver for meget...

    Kh. Pia ;o)

    SvarSlet
  4. Ih, Pernille. Det kender jeg bare alt for godt. Sidder på 1,5 døgnsvagt i øjeblikket (fra 8-15 dagen efter). Vi har også bare rigtig travlt her i Fredericia... Nu har jeg dog puttet patienterne, så nu kan jeg forhåbentligt lige nå lidt timer på øjet, inden mit ambulatorium starter i morgen... Jeg er også ret bustet for øjeblikket...
    Lækre tapetsager... Vi vil se dem på ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  5. Så herlig når noe flott kommer i posten :)

    SvarSlet
  6. Og selvfølgelig får I tapet at se når engang det (forhåbentligt) pynter på mit lille værelse.... :-)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...