tirsdag den 5. februar 2013

Goodies

I lørdags var jeg til mit første blogtræf/kreadag arrangeret af Anna. Det var super hyggeligt, og skønt at møde en masse nye spændende mennesker, og jeg gik uden tvivl hjem med hovedet fuld af inspiration. Som højgravid erfarede jeg dog, at det var lidt hårdt at sidde på en skammel i SÅ mange timer (afbrudt af gåture til det store bord for at hente kage, naturligvis), så da jeg kom hjem var jeg fuldstændig færdig og faldt i søvn på sofaen med en to-årig mere eller mindre legende/kravlende ovenpå mig.

Et par bloggere havde været så søde at indsamle forskellige sponsorgaver til goodiebags til alle deltagerne - hvor heldig kan man være. Her er et lille kig til herlighederne.


Så mange fine og lækre ting! Her er en liste over sponsorerne:

Frøken Larsen: Fine smykker
Badeanstalten: Lækre kropsprodukter
Betty P: Neon lækkerier
Rikki Tikki: Fin stage
Malika Rosa: Stof
Rosendahl: Snapseglas
Klinik Kozo: Ansigtsolie fra Jurlique
Frøbutikken: Forskellige frø
Hudplejeinstituttet: Gavekort til hudanalyse
Derma: Creme
Tiger: Net til alle herlighederne
Sinnerup: Neglelak
Johnny Trapez: Stofprøver

Jeg var så heldig at vinde en ekstra pose med disse herligheder - hurra! Derudover fik jeg raget to fine sommersager fra Småfolk til mig for en slik - tak Julia!


4 kommentarer:

  1. Hej Pernille

    Det var rigtig hyggeligt. Sejt gået at du alligevel sad på den skammel i 6-7 stive timer!

    Jeg var også rimelig kvæstet da jeg kom hjem!

    Håber vi ses en anden gang

    Kh Camilla

    SvarSlet
  2. Det var så hyggeligt :) Nåede slet ikke at få snakket med jer alle. Er imponeret over du kunne holde hele dagen, kan selv huske hvor meget energi det krævede bare at være til som gravid ;) Og hvor skønt med lidt sommertøj til garderoben :D

    Hilsen Sandra

    SvarSlet
  3. Super hyggeligt at hilse på dig, og ja det var jo vildt fede goddiebags vi fik foræret :-)

    Og som de andre siger, sejt du kunne holde til det, trods din fine mave:-)

    SvarSlet
  4. Nejjj nogle lækre ting. Jeg vil også gerne deltage i et blogtræf en dag. Kunne være skægt.

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...