lørdag den 23. februar 2013

Lykken er...



#1: ... at have lille lækker amme-bebs i huset igen
#2: ... når storebror har taget SÅ godt imod lillesøster, og giver hende kys og aer hende konstant.

Og ja, det er et bryst, der anes på billede #1, og jeg beklager på forhånd hvis nogen skulle blive stødt over dette naturlige formål med kvindebarmen (jvf. ammedebatten). Heldigvis er det min blog, så jeg bestemmer :-)

Af hjertet tak for alle jeres kommentarer i mit seneste indlæg, hvor har jeg nydt at læse hver og en!


13 kommentarer:

  1. Tillykke med den lille ny :-) ih det er så skønt med en nyfødt :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med lillesøster :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Åååårh, så fin, så sød! Stort tillykke! Uuh, savner at sidde med sådan en lille, varm klump der knager ^.^ Fedt med at ammebillede - jeg tænker, at hvis de (skal vi kalde dem, ammeskammere) bliver disponeret nok for synet af brystet i brug til det, det nu engang er skabt til, så må stemningen omkring det altså (forhåbentligt) vende. Ligesom en pige i bikini, det skabte da ekstrem forargelse engang, nu er der da ingen, der løfter så meget som et øjenbryn :-)

    SvarSlet
  4. Mangler en synes godt om knap til Trines besked :) har selv taget ammebilleder da min pige var lille

    SvarSlet
  5. Uha uha hun er fin. Kæmpe stort tillykke!! Og hvor dejligt at se et søskendeforhold udvikle sig :) Det glæder jeg mig til engang.

    KH

    SvarSlet
  6. Åh, hun er så søt. Gratulerer så masse. Håper alt går fint den første tiden :)

    SvarSlet
  7. Hvor ser hun dejlig ud, og perfekt sutteteknik hun har! Dejligt med en storebror der bare har taget godt imod hende... Kan nærmest fornemme hans trang til at pille ved hende hele tiden, på det sidste billede.

    Og uhh ja elsker når de små "knager"

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med ham, han ser jo helt fantastisk skøn ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og der skulle jo selvfølgelig stå hende :o)

      Slet
  9. Der findes ikke noget smukkere end et et ammende spædbarn! Smukt, ganske enkelt:-)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle søde børn. Tillykke med den lille nye :)

    SvarSlet
  11. Smukt smukt. Jeg er SÅ misundelig...vil også ha en lille sød baby...Ü

    SvarSlet
  12. Ikke stødt - kun misundelig ;o)!

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...