lørdag den 23. juni 2012

"Nye" opbevaringsglas

Jeg har erfaret at Zpagetti-garn kan bruges til meget, og seneste skud på Zpagetti-stammen er blevet et par skjulere til to glas i køkkenet. Den ene med grydeskeer, spatler osv., den anden med klemmer til poser.




 Således ser glasset med klemmer ud, uden garn


Kender I det, når manden har nogle ting, man ikke er sådan heeeeelt vild med, men som man ikke kan få overbevist ham om, skal ud af huset (og måske også synes det er ok, at han beholder nogle af sine arvestykker). Sådan har jeg det med denne krukke. Jeg har fuldstændig glemt hvor grim jeg egentlig synes den er (undskyld arvestykke), sjovt som øjet kan vende sig til meget. Men nu er krukken blevet pakket lidt ind, og jeg har stadig god opbevaring til mine køkkenredskaber. 

1 kommentar:

  1. Du blir simpelthen bare ved!!!
    Iiiih hvor jeg synes det er smart :)
    Og ja tak kender ALT for godt til det med mandens ting der kom med ind i forholdet!!!

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...