lørdag den 9. juni 2012

Mere raglan

Nu er mine nattevagter overstået for denne omgang, og jeg glæder mig til weekend med mine to drenge. I aften kommer en god veninde på besøg, og så skal vi se fodbold (lidt skabs fodbold-fan er man vel ;-) ). Vi skal have lækre hjemmelavede burgere, en masse øl (det hører sig vel til til en fodboldfest) og til desert Meyers Brownies med hjemmelavet vanilleis. Uhm jeg glæder mig! Jeg er ved at tegne mønster til en onbuhimo, men det er godt nok lidt tidskrævende. Håber jeg kan få klippet stoffet i dag. Jeg har valgt at bruge disse fugle til projektet, og det er lidt angstprovokerende at skulle klippe i det fine stof. Men det må jeg jo før eller siden.

Ellers har jeg lige fået lavet en bluse med raglanærmer til Jordbærhjelmen. Stoffet er købt lige her hos malika-rosa. Printet er virkelig skønt, og Jordbærhjelmen synes det er spændende at kigge på.



Rigtig god weekend :-)

9 kommentarer:

  1. Sikke en flot bluse :)

    Sabrina
    www.sajumedesign.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg har luret SÅ mange gange på det stof men jeg har ikke nogen overlocker, så tror ikke resultatet ville blive så godt. Du laver til gengæld nogle rigtig flotte bluser.
    God fornøjelse med hyggen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det stof er bare så fint. Min søster laver bluser og t-shirts selvom hun ikke har en overlocker - resultatet er også rigtig fint. Så man behøver ikke en overlocker, men selvfølgelig ser det fint ud med pæne sømme i nakken og sådan.... Og tak i øvrigt ;-)

      Slet
  3. Ej, hvor er den flot! Har ikke selv haft mod på jerseystof endnu, men håber det kommer ;o).

    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia. Det er faktisk slet ikke svært med jersey, og der findes så mange fine prints at det bliver helt vanedannende ;-)

      Også god weekend til dig og dine.

      Slet
  4. Det er bare en lækker bluse!! Jeg har været meget fristet af stoffet, og nu må jeg da hellere overveje det endnu en gang. :)

    Hvor er det sjovt, at du laver en onbuhimo af fuglestoffet! Jeg har længe haft planer om at lave en ny mei tai, men først i sidste uge blev beslutningen taget - at panelstoffet skulle være fuglene! :D Men jeg har en lang liste over ting, jeg gerne vil sy, og jeg syr ikke så tit, så mon det nogensinde bliver til noget?

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...