fredag den 22. marts 2013

Følg mig med bloglovin og instagram

Jeg hopper med på bølgen, og har oprettet en profil på bloglovin. Det er meget meget nemt at få overført sin blogliste, og jeg kan kun opfordre andre bloggere til at gøre det samme - og naturligvis opfordre I dejlige læsere til at følge mig der. Klik på ikonet ude i sidebaren, og du er med!

Derudover er jeg også hoppet ud i det skønne instagram-univers. Det har jo været der længe men som det er med mig, så er jeg en snegl til at få rodet mig ud i sådan noget. Sæt nu ingen vil følge med.... Men hvor om alting er, så elsker jeg det! Det er nemt og meget uforpligtende. Hvis du har lyst, så kan du følge mig her






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...