tirsdag den 9. oktober 2012

Halvt færdig baby

I går rundede jeg de magiske 20+0. Eller rettelse; denne gang er de ikke helt så magiske som sidst, måske bare mere sådan en øjenåbner: Guuuud baby har simpelthen tænkt sig at komme om lige så lang tid som jeg på nuværende tidspunkt har været gravid!?!! Men det var bare som om, det var i går, jeg testede positivt??? Det var (som de fleste af jer flergangsmødre nok kan nikke genkendende til) bare noget andet at være gravid første gang. En lille smule mere fortryllende og magisk, fordi det hele er nyt, og fordi man har tiden til fordybelse i graviditeten. Jeg vidste jo også om jeg var 15+2 eller 15+3, men nu må jeg lige tænke mig lidt om hvis nogen vil have den præcise dag. Jeg snakker heller ikke så meget om graviditeten som sidst, jeg vil egentlig hellere snakke om min søn. Nogen gange glemmer jeg næsten at jeg er gravid. Men bliver super lykkelig når jeg kommer i tanke om at der ligger en skøn baby derinde, som vi får at se engang i det nye år. Her er lige et par billeder af babyhulen - venligst taget i H&Ms prøverum (og nej, jeg købte ikke noget....). Farvel talje, goddag ladeport og 6 kg! Og ikke mindst hjertelig goddag til fyldig barm, HURRAAA (selvom jeg jo ved af bittererfaring af det er en stakket frist....)



Bær over med modella, som fandt det lidt svært at tage billede af sig selv.


18 kommentarer:

  1. Hvor ser du dejlig ud Pernille :)
    *ha ha* husker tydeligt det der med hvor langt er du henne??? Bare vent det bliver meget værre tredie gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, nu må vi se om der bliver en tredje gang ;-) Jeg håber overskuddet er til det. Og økonomien. Og pladsen. Og og og..... ;-)

      Slet
  2. Syntes du ser rigig fin ud...

    SvarSlet
  3. Den mave bærer du flot! Og ja, kender godt det der med førstegangs-gravid. Der har jeg været to gange - Eller dvs. der er 9 år mellem de to ældste, så det var lidt ligesom om at være gravid for første gang igen. Og så med rosinen i pølseenden gik det stærkt, men jeg blev også gravid igen, da nr. to var fire måneder gammel. Jeg havde jo næsten ikke tid til at tænke over at jeg var gravid igen :)
    Og ellers kan du glæde dig til en lettere fødsel :) Det holdt i hvert fald stik hos mig. Første gang 5 timer med veer og 15 min presseveer, anden gang 3 timer og 5 min presseveer og tredje og (foreløbig, hvis du spørger min kæreste) sidste gang 1 ½ time og 2 presseveer. Lillesøster havde så travlt at hun kom til verden hjemme i dobbeltsengen, men det var nu en skøn oplevelse alligevel :)

    SvarSlet
  4. Neeeej, jeg får altså helt lyst til at være gravid igen, når jeg ser sådan et billede af dig. Hvor er du bare smuk! Og jeg er stadig hel vild med dit hår - det klæder dig. Jeg havde heller ikke helt styr på hvro langt henne jeg var, men ih, hvor jeg nød det begge gange:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Du ser rigtig godt ud - du bærer babyhulen rigtig flot! Jeg bliver jo helt skruk - trods tvillinger i 2 års-trods-alderen... Det er så hyggeligt at være gravid :-)

    SvarSlet
  6. SÅ flott du ser ut :) Ja, det er ganske ulikt å gå gravid gang nr 2, men det er godt å vite hva som venter i slutten av de 9 mnd :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det en fin mave. så smuk.

    SvarSlet
  8. Sikke en fin bule altså. Kjolen klæder den nu meget godt. Og for søren da, så stor var min mave godt nok ikke i uge 20. Måske mere uge 30! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Anne, det går lidt hurtigere med den voksende mave anden gang ;-)

      Slet
  9. Du ser virkelig fin ud - rigtig smuk gravid! :-)

    SvarSlet
  10. Lækker babybule og lækkert babylogi ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  11. Smukke du - den mave sidder da lige som den skal - og synes nu ikke jeg kan se nogen ladeport nogen som helst steder! :)

    SvarSlet
  12. Hvor er I bare søde piger, tusind tusind tak for jeres søde ord!

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...