torsdag den 20. december 2012

Et forsøg på at skabe julestemning

Vi har siden lørdag været plaget af sygdom hos Sigurd. Feber og træls astmatisk bronkitis. Faktisk er han meget sjældent syg, så det har været helt nyt med en klattet dreng, der normalt vil ud på eventyr og tonser rundt i stuen, men som de sidste dage helst ville hænge i sofaen med Byggemand Bob kørende på Mac'en. Jeg har haft ham hjemme fra vuggestue hele ugen, dog afløst af bedstemor onsdag, så jeg kunne få lidt Pernille-tid og komme til fødselsforberedelse. I dag brugte vi nogle timer på at køre bus og indkøbe de sidste julegaver. Jeg må indrømme at det har været liiiidt hårdt, og jeg er glad for at vi er ved at være på den anden side igen. Jeg synes ikke rigtig jeg har nået at tænke på julen, har egentlig mest stresset over de der julegaver, der også skulles købes. Så i dag forsøgte jeg at sprede lidt julestemning på matriklen med risengrød og nisseøl. Jeg er ikke den store fan af risengrød, men jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg så kan få klatkager - præcis som min far lavede da jeg var barn!


4 kommentarer:

  1. Godt han er ved at blive bedre så julen kan lande hos jer. Har du en god opskrift på de klatkager? Er det bare alm pandekagedej man blander risengrøden i? Ha en rigtig god jul! Knus

    SvarSlet
  2. Godt han er ved at blive bedre så julen kan lande hos jer. Har du en god opskrift på de klatkager? Er det bare alm pandekagedej man blander risengrøden i? Ha en rigtig god jul! Knus

    SvarSlet
  3. God bedring til Sigurd, håbet han er radk til juledagene

    Risengrød er heller ikke lige min kop te! Men klatkagerne vil jeg gerne have:-)) købte lige grødris i dag da kæresten klagede lidt over manglende rusrngrødsforsyning! Glemte dog både nissebajer og rød saftevand :-/ nå drt kan vel kåes i morgen

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring med ham! Det er frygteligt når de er syge og så lige i julen!!

    Så lige du har deltaget i min sidste hækleopskrift giveaway. Du er velkommen til at deltage i den nye jeg har kørende, samt min Accessories giveaway

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...