onsdag den 5. september 2012

Så kan vinteren bare komme an!

Vi er nemlig klar! I lørdags var vi et smut inde i Aarhus, hvor der var liv og glade dage i anledningen af Aarhus festuge. Det er altid så hyggeligt, og i år har de lavet en bypark på et normalt ret trafikeret sted - det er virkelig godt lavet og super hyggeligt med musik, mini-tivoli til de små og springvand. Vi var på jagt efter nye sko til Sigurd samt flyverdragt og vinterstøvler. Vi kom bl.a. hjem med disse herligheder.





Flyverdragt fra Molo og vinterstøvler fra Angulus. Sidste år havde Sigurd en flyverdragt magen til, og det var skønt at han var så nem at finde på legepladsen :-) Sidste år kunne han ikke gå, det er så utroligt at tænke på, hvor store børnene bliver, og hvor meget de udvikler sig. Her er lige et par billeder af Jordbærhjelmen sidste år i sneen.



 



8 kommentarer:

  1. Hvor ser han herlig ud og lækre ting I har købt! Jeg er altså også pjattet med de støvler.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nogle skønne støvler :-)

      Slet
  2. Skøn skøn flyverdragt :-) Jeg har haft 2 stk. til at ligge siden dec. sidste år, hvor Ønskebørn havde dem til 550,- Så begge mine små poder bliver også lette at se på legepladsen i år ;-) Vi er også ved at være klar til vinter :-) Jeg køber gerne på bud i løbet af året, jeg har dog ikke kunne finde en jakke til Emma :-( Så den måtte vi give fuld pris for, men det blev til en super varm og flot Rema tec. Men så fik jeg Filips Ecco støvler nedsat med 30% og det er jo dejligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg køber også gerne på bud i løbet af året, problemet er bare det med størrelserne, det kan være lidt svært at regne fremad - særligt med sko, det tør jeg ikke. Og med en tøs på vej, så kan hun arve flyverdragterne, de er rimelig unisex :-)

      Slet
  3. Elsker regnbue flyverdragten - Magne har den også, og glæder mig lidt til at det bliver koldt så han skal have den på igen.. Jeg bliver i så godt humør af den.. Og vi har faktisk også købt de vinterstøvler.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, vores unger bliver bare for lækre :-)

      Slet
  4. Årrhh de er lækre de der støvler - sådan nogen må jeg da vist ha' til Vera (selvom hun vist godt kan passe dem fra sidste år:-) Molo laver nogle lækre flyverdragter, jeg har også købt en fin lilla en til Vera. :)

    SvarSlet
  5. De ER bare mega lækre, og når nu mor har hang til Angulus til Sigurds fødder, så er det jo dejligt at der findes sådanne herligheder :-)

    SvarSlet

Tak for kommentaren - det er nu så hyggeligt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...